«Μου φέρθηκε σαν σκυλί ο Μαντσίνι»!

Ο Κάρλος Τέβες ξαναχτύπησε! Ο Αργεντίνος δήλωσε ότι ο Μαντσίνι του φέρθηκε σαν σκυλί, όμως είναι έτοιμος να επιστρέψει στο Μάντσεστερ... χωρίς να απολογηθεί

Ο Αργεντίνος έδωσε συνέντευξη στο Fox Sports στην πατρίδα του και αναφέρθηκε στο επεισόδιο που είχε με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι στο Μόναχο, τόνισε ότι πέρυσι παραλίγο να έρθει στα χέρια με τον Ιταλό τεχνικό και δήλωσε έτοιμος να επιστρέψει στις προπονήσεις με την Σίτι. Με μία υποσημείωση, όμως. Δεν απολογείται σε καμία σε περίπτωση!

«Δεν είχα και την καλύτερη διάθεση και όταν αποφάσισε να βάλει τον Ντε Γιονγκ στο παιχνίδι και να βγάλει τον Τζέκο, ενώ χάναμε 2-0 θεώρησε ότι ήταν αμυντική αλλαγή και αποφάσισα να κάτσω και πάλι στον πάγκο. Ήδη είχα κάνει ζέσταμα για 10' και η συμπεριφορά του ήταν σαν να θέλει να χάσει 2-0 αντί 4-0. Έτσι, έκατσα και την ίδια στιγμή ο Τζέκο έβγαινε από τον αγωνιστικό χώρο και ήταν πολύ νευριασμένος και πηγαίνει προς τον Μαντσίνι και οι δυο τους αρχίζουν να μαλώνουν.
Ο Τζέκο μιλούσε βοσνιακά, ο Μαντσίνι έβριζε στα ιταλικά και ήταν ένα χάος. Έτσι, όταν έκατσα δεν τον κατάλαβε. Όταν, όμως, γύρισε και με είδε να κάθομαι στον πάγκο, μπορείτε να φανταστείτε τι ακολούθησε. Μου είπε να συνεχίσω να κάνω ζέσταμα και μου φέρθηκε σαν σκυλί. Έτσι, όταν μου μίλησε το έκανε με ύφος και τους είπα «όχι, δεν σηκώνομαι». Ήμουν έτοιμος να παίξω, αλλά ο κόουτς ήταν σε αυτή την κατάσταση γιατί είχε τον τσακωμό με τον Τζέκο. Άρχισε να με βρίζει, ενώ ήμουν πολύ ήρεμος. Καθόμουν στον πάγκο και μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες ότι ήμουν ήρεμος και συζητούσα με τον Σαμπαλέτα.
Ο Μαντσίνι ήρθε και μου είπε κάποια απαίσια πράγματα», τόνισε αρχικά ο Αργεντίνος για το επεισόδιο στο παιχνίδι με την Μπάγερν για το Champions League. Ήταν λάθος μου, του ζήτησα συγνώμη. Ειλικρινά, όμως, δεν έκανα κανένα λάθος. Ανησυχούσα για το μέλλον μου μετά το πρόστιμο δύο εβδομάδων που δέχθηκα. Εκείνο το πρόστιμο ήταν εντάξει, όμως θέλω ο κόσμος να ξέρει την αλήθεια. Εκείνοι δεν το ήθελαν. Η ανακοίνωση της ομάδας προστάτευε τον προπονητή. Δέχθηκα μεγάλη πίεση από τα μίντια στην Αγγλία, στην Αργεντινή, παντού», τόνισε αρχικά ο Αργεντίνος.

Ο Τέβες αναφέρθηκε και στα περσινά επεισόδιά του με τον Μαντσίνι, λέγοντας ότι παραλίγο οι δυο τους να πιαστούν στα χέρια! «Η θέση του Μαντσίνι έγινε ακόμη πιο ισχυρή από την στιγμή που ήρθε ο Αγουέρο. Δεν ξέρω αν θα έκανε αυτά που έκανε κατά τη διάρκεια της περσινής σεζόν. Πέρυσι παραλίγο να πιαστούμε στα χέρια! Όμως δεν είπε ποτέ τίποτα. Φέτος, έχει στα χέρια του καλύτερη ομάδα και ένιωσε ότι έπαιρνε τη σωστή απόφαση. Ήμουν αναστατωμένος και ίσως δεν έβλεπα καθαρά τα πράγματα. Το επεισόδιο με την Μπάγερν θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Θα μπορούσαν, όμως, να είχαν χειριστεί αλλιώς την υπόθεση. Εκεί νομίζω ότι ο Μαντσίνι έκανε λάθος. Αν είχαμε κάποιο πρόβλημα, θα μπορούσαμε να το είχαμε διευθετήσει με άλλο τρόπο. Πέρυσι, μετά από το εντός έδρας παιχνίδι με τη Νιούκαστλ παραλίγο να πιαστούμε στα χέρια στα αποδυτήρια. Όμως, μιλήσαμε την επόμενη μέρα. Ο Μαντσίνι είναι νικητής. Το ίδιο και εγώ. Κανένας μας δε θέλει να χάνει».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στους οπαδούς της ομάδας, το πόσο τον πλήγωσε το γεγονός ότι έκαιγαν φανέλες του, ενώ δήλωσε διατεθειμένος να επιστρέψει στο Μάντσεστερ και να κερδίσει ξανά την αγάπη τους. «Πιστεύω ότι παραπληροφορήθηκαν. Δεν τους είπαν την αλήθεια. Έτσι, όταν τους είπαν ότι αρνήθηκα να παίξω, φυσιολογικά στράφηκαν εναντίον μου. Αν ένας παίκτης δε θέλει να παίξει για την ομάδα που πληρώνει τον μισθό του είναι φυσιολογικό οι οπαδοί να στρέφονται εναντίον του. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει. Βρίζω όπως κάθε άλλος παίκτης. Έδωσα τα πάντα για αυτή την ομάδα και όταν τους είδα να καίνε την φανέλα με το όνομά μου ή να με βρίζουν, πραγματικά πληγώθηκε. Έδωσα τα πάντα για την ομάδα και αυτό που αγαπάω περισσότερο είναι να παίζω ποδόσφαιρο. Θέλω να επιστρέψω στην Μάντσεστερ Σίτι και να κερδίσω ξανά την αγάπη των οπαδών».

Σε ό,τι αφορά το άνοιγμα που φέρεται να του έχει κάνει ο Ρομπέρτο Μαντσίνι, σχολίασε: «Αν είναι αλήθεια ότι ο Μαντσίνι είπε ότι με δέχεται πίσω στην ομάδα αν είμαι σε καλή φυσική κατάσταση, τότε αυτά είναι καλά νέα. Αν, όμως, τα είπε μόνο για τα μίντια, τότε όχι. Άλλωστε, έχει πει ότι δεν πρόκειται να αγωνιστώ και πάλι για αυτή την ομάδα. Έτσι, δεν ξέρω. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να μου δοθεί ξανά αυτή η δυνατότητα».

Τέλος, ο Τέβες αναφέρθηκε και στο ενδιαφέρον της Μίλαν για την απόκτησή του τον περασμένο Ιανουάριο. «Είναι αλήθεια ότι η Μίλαν ενδιαφέρθηκε για μένα. Η Σίτι δεν ήθελε να χάσει χρήματα. Προπονούμαι μόνος μου αυτό το διάστημα. Ξέρω ότι μπορώ να είμαι σε φόρμα σε δύο εβδομάδες. Είμαι διατεθειμένος να παίξω», δήλωσε.Πηγή:http://www.gazzetta.gr