Adele: Σταματώ το τραγούδι για τον έρωτά μου!

Ο τυφώνας Adele αφού σάρωσε τα βραβεία Grammy ανακοίνωσε την πρόθεσή της να σταματήσει το τραγούδι για πέντε ολόκληρα χρόνια προκειμένου να επικεντρωθεί στο ερωτά της.


Η ερμηνεύτρια της επιτυχίας «Rolling in the Deep» θέλει να εστιάσει την προσοχή της στον αγαπημένο της Simon Konecki γιατί όπως λέει όταν προσπάθησε στο παρελθόν να συνδυάσει καριέρα και σχέση πληγώθηκε πολύ.

Μιλώντας στην αμερικανική Vogue η Adele αποκάλυψε: «Θα σταματήσω για 4 ,ε 5 χρόνια. Όταν δουλεύω συνεχώς οι σχέσεις μου αποτυγχάνουν. Τώρα θα έχω όλο το χρόνο μπροστά μου να φτιάξω έναν χαρούμενο δίσκο και να είμαι χαρούμενη και ευτυχισμένη. Και τότε δεν ξέρω τι θα κάνω. Μπορεί να παντρευτώ, να κάνω παιδιά και να φυτεύω λαχανικά στον κήπο μου».

Η Adele στην συνέντευξή της που θα κυκλοφορήσει στο τεύχος του Μαρτίου είπε πως της αρέσει να μαγειρεύει, να περνάει καλά και φυσικά να κάνει σεξ.

«Δεν είμαι κυκλοθυμική αλλά πολλές φορές είμαι με τις ώρες μου. Μπορεί να λέω σ’ αγαπάω και ξαφνικά να μου τη δώσει και να πω φύγε από το σπίτι μου γρήγορα. Το κακό είναι δεν θα το συζητήσω και δεν θα γυρίσω πίσω. Πολλές φορές μου έχουν πει: ‘Πες μου τι λάθος έκανα;’ Μετά αυτό που θέλω να πιω ένα ποτό αλλά τώρα το έχω κόψει» και συνεχίζει: «Είμαι δοτική και μου αρέσει να φροντίζω τον άντρα που αγαπώ. Είμαι καλή μαγείρισσα, είμαι αστεία και φυσικά μου αρέσει να κάνω σεξ και να το απολαμβάνω!»

Πηγή:http://www.protothema.gr