Η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να επενδύσει 125 εκατ. ευρώ σε μια κοινοπραξία με συνεταίρους τις Renault S.A. και τη Nissan Motor Co., με στόχο την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
Στόχος η παραγωγή 100.000 μπαταριών λιθίου στο εργοστάσιο του Flins, με τα πρώτα «κομμάτια» να αναμένονται το 2012. Στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται και το ηλεκτροκίνητο Renault Zoe (το βλέπετε με τη μορφή εκθεσιακού πρωτοτύπου στη φωτογραφία), η παραγωγή του οποίου αναμένεται να αρχίσει επίσης το 2012.
Ο πρόεδρος του γαλλοϊαπωνικού γκρουπ, Κάρλος Γκον, πιστεύει ότι το 2020 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατέχουν το 20% των ετήσιων πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Το συνολικό ύψος της επένδυσης αυτής υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 600 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζουμε ότι το Renault ZOE Z.E. που είδαμε στη Φρανκφούρτη είχε μήκος 4,10 μέτρα, διέθετε ηλεκτροκινητήρα ισχύος 70 kW (με ροπή 226 Nm) και μπαταρία λιθίου που προσφέρει αυτονομία 160 χλμ. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα.
http://trans.kathimerini.gr
Στόχος η παραγωγή 100.000 μπαταριών λιθίου στο εργοστάσιο του Flins, με τα πρώτα «κομμάτια» να αναμένονται το 2012. Στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται και το ηλεκτροκίνητο Renault Zoe (το βλέπετε με τη μορφή εκθεσιακού πρωτοτύπου στη φωτογραφία), η παραγωγή του οποίου αναμένεται να αρχίσει επίσης το 2012.
Ο πρόεδρος του γαλλοϊαπωνικού γκρουπ, Κάρλος Γκον, πιστεύει ότι το 2020 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατέχουν το 20% των ετήσιων πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Το συνολικό ύψος της επένδυσης αυτής υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 600 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζουμε ότι το Renault ZOE Z.E. που είδαμε στη Φρανκφούρτη είχε μήκος 4,10 μέτρα, διέθετε ηλεκτροκινητήρα ισχύος 70 kW (με ροπή 226 Nm) και μπαταρία λιθίου που προσφέρει αυτονομία 160 χλμ. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα.
http://trans.kathimerini.gr